Zwanger

Actrice Hilde De Baerdemaeker is zwanger van een tweeling.

Lees in "Story" : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF11112009_032.

Blijkbaar heeft die dame de hoofdrol gespeeld in een soap die verder volledig aan mij voorbij gegaan is. En ik ben stoutmoedig genoeg om te schrijven dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niets gemist heb.

Persoonlijk heb ik geen enkele, maar dan ook geen enkele, behoefte aan dat soort BV nieuws, maar dat verandert niets aan het feit dat ik er mee overspoeld word van zodra ik de website van de krant bekijk.

Toch mijn hartelijke gelukwensen aan alle toekomstige moeders die niet in de krant vermeld worden ! En alla, waarom niet, ook aan de voormelde actrice.

4 comments:

Pablo Carpintero said...

Weet je overigens dat BC Celine Dion ... Celine wie ?

davy said...

wordt het niet stillaan tijd dat je eens wat meer boekjes leest ipv ...

pablo said...

ipv ... wat ?

En wie wil die cr*p (de boekskes bedoel ik) uberhaupt lezen ?

Anonymous said...

heel uw familie!!!!!