Thalys

De lezers van de websites van de kranten - aan beide zijden van de "taalgrens" - worden al dagen geterroriseerd met een flitsende pop-up reclame voor de Thalys. Het flitsen bedoel ik letterlijk, niet als een compliment. En het minuscuul kleine "sluiten" knopje is goed weggemoffeld.

Persoonlijk vind ik dit onaanvaardbaar en onvoorstelbaar aggressief : het wordt ons werkelijk in de strot geduwd.

Centraal in de pub staan een spoor en een windmolen (en soms een silhouet van de dom van Keulen) : ergens heeft iemand duidelijk een slag van de molen gekregen ! Over Keulen zal ik maar zwijgen zeker ?

Ik zal mijn uiterste best doen om nooit meer met de Thalys te reizen. Een minimum aan respect voor de potentiële klant is duidelijk te veel gevraagd. Als men maar creatief bezig is !

1 comment:

Pablo Carpintero said...

De kranten zullen wel vertellen dat die pub nodig is om hun dure websites gratis te houden. Kan zijn, we vinden die websites zeer handig, maar wie heeft er eigenlijk ooit om gevraagd ?

Schep een behoefte, en wanneer ze er is, doe ze betalen. De truuc is al lang bekend in de financiële wereld ; en eigenlijk ook in de politieke, ja toch ?