Reacties

Geheel toevallig, dank zij een testje op sitemeter (die voor de rest nog altijd even onnozele locaties blijft opgeven), heb ik gezien dat er bij een post van eind november 2008 drie totaal ongepaste publicitaire reacties waren toegevoegd op 12 en 18 november van dit jaar. Een ervan was totaal onleesbaar (Slavische of andere letters) en een ander was in zeer gebrekkig Engels gesteld. Ik zal de onderwerpen niet meer vermelden om nog niet meer gelijkaardig afval aan te trekken.

Ik heb de reacties verwijderd.

Maar dat geeft wel stof tot nadenken. Wanneer onnozelaars of kwaadwillige prutsers na een vol jaar nog dat soort reacties toevoegen, hoeveel andere posten in mijn blog zijn dan ook op die manier "bewerkt" ?

Ik heb tijd noch zin om ze allemaal nog eens te controleren. Zieke geesten kan men toch niet tegenhouden om hun gif of onzin te spuien en ik denk dat het zelfs voor een toevallige lezer duidelijk zou worden dat eventueel overblijvende soortgelijke commentaren niet echt bij de blog horen.

**
I have observed that totally inappropriate reactions are sometimes added to very old posts in this blog. When I see them, I erase them ; but I cannot possibly check all my posts for this kind of horse manure.

No comments: