Mobiel bellen

De kranten weten ook dat mobiel bellen duur blijft.

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Ombudsman/article/detail/977511/2009/08/21/Mobiel-bellen-blijft-duur.dhtml.

Niets nieuws onder de zon. Ik was een van de vroegere gebruikers van een mobieltje in België. Reeds in de jaren negentig reclameerde ik omdat de ontvangst in mijn woning bijzonder slecht was. Het probleem zou snel worden opgelost en aangepakt.

Nu, in 2009, heb ik regelmatig lange gesprekken met vrienden in Antwerpen die mijn computer "overnemen" om problemen op te lossen - want ik ben een computer-analfabeet.

En ik kan er donder op zeggen dat ik op twee uur tijd gemiddeld 15 tot 20 keer moet bellen, omdat de verbinding rotslecht is of volledig wegslaat. Mijn vaste telefoon kan ik niet gebruiken - die staat op een ander verdiep. En "reclameren" doe ik ook niet meer. Er gebeurt toch niets.

De provider wisselen ? Om van de regen in de drop te lopen ?

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Wie namen en adressen wil kan die krijgen. Maar klantvriendelijkheid wordt hoe langer hoe sneller een vreemd en ouderwets begrip.