Electrabel

"Slechts vier op de tien Belgische consumenten zijn echt tevreden over hun energieleverancier. Een consument op de vijf overweegt de komende maanden van leverancier te veranderen. Dat blijkt dinsdag uit een enquête die consumentenorganisatie Test-Aankoop hield tussen oktober en november 2008.

De enquête toont ten slotte ook frappante verschillen aan tussen de leveranciers. 'Zowel op het vlak van de prijs, de service of de betrouwbaarheid doen de enen het duidelijk beter dan de anderen. Electrabel, dat de grootste speler blijft op de Belgische gas- en elektriciteitsmarkt, bengelt systematisch achteraan het peloton', besluit de consumentenorganisatie."

Lees : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF25082009_030.

Ook op het gebied van de doorzichtigheid van de tarieven bengelt Electrabel achteraan.

Zo hoor je het ook eens van een ander.

Mijn ervaring : de klanten worden murw geslagen met stapels min of meer irrelevante en totaal ondoorzichtige statistieken.

En op echte vragen krijg je nooit antwoord. Ik toch niet.

Zie ook de post : "Electrabel en klantvriendelijkheid".

No comments: