Amsterdam

Fox-presentator Bill O’Reilly heeft zich de woede van nogal wat Nederlanders op de hals gehaald door de Nederlandse hoofdstad Amsterdam “een beerput van corruptie, prostitutie en misdaad" te noemen. Het filmpje dat een Amsterdammer op Youtube plaatste als reactie is intussen een flinke hit aan het worden. Fox heeft een uitgesproken "rechtse" reputatie.

Lees : http://www.standaard.be/Meningen/Forum/Index.aspx?pageName=detail&forumId=1025696.

Ik zal de links naar die filmpjes niet op mijn blog plaatsen, maar ik ben tot in het diepste van mijn ziel geschokt dat Angelsaksers eindelijk eens iets negatiefs over de Amsterdammers durven vertellen. Overdreven of niet ? Ik weet het niet en het interesseert me ook niet, maar de politiek correcte reacties zijn het lezen waard.

Een man weet : "We kunnen dit soort liegende en bedriegende tv zenders missen als kiespijn."
Kijkt die man ooit naar TV in dit, ons apenland ?

No comments: