Kwaliteitskrant

De nog steeds "kwaliteitskrant" genoemde Standaard gaat nu de mosterd halen bij Story, en weet op authoriteit van dat vodje te melden :

"Nieuwe misstap: Tom Boonen kuste andere vrouw." Nee, dit is geen journalistieke mop : ze menen het ernstig : dit is nieuws !!

Lees : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF14072009_018.

Als 't u belieft zeg !

Eigenlijk zou ik het daar moeten bij laten, maar laat ik toch even melden dat kussen hem blijkbaar beter afgaat dan een prestatie neer te zetten in de tour de zwans.

5 comments:

pablo said...

Tommeke dommeke : bijna "much ado about nothing."

Pablo Carpintero said...

Dat onophoudend gezabber en gezever over de balende Balenaar loopt zo stilaan de spuigaten uit. Nu weet de krant dat hij vandaag al twee maal heeft moeten braken.

Ik houd niet op wanneer ik al dat gelul lees of hoor.

Anonymous said...

Eerder zei de gewezen inwoner van Monaco dat hij een "trein" miste.
Wat hij vooral mist is inzet.

pablo said...

Dag Allemaal en Story lijken nu echt vaste bronnen te worden voor mijn "kwaliteitskrant".

Zie : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G0V2CTQ4L.

Wanneer een koppel halve BVs uit mekaar gaat hoef ik dat echt niet te lezen in mijn krant of op de website. Indien dat soort nieuws mij al zou interesseren zou ik die "boekskes" wel kopen.

Of is dit soort bericht een onrechtstreekse steun aan, of reclame van, de "commerciële" zenders ?

Pablo Carpintero said...

En het houdt niet op.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF23072009_018.

Worden we nu automatisch "geïnformeerd" over iedere kandidaat restaurateur ?