Chiotte

Een Franse aandeelhouder en vaste klant van de hypermarktketen Carrefour heeft op de aandeelhoudersvergadering zijn beklag gedaan over de versheid van heel wat producten. 'Ik kreeg er diarree van'.

Lees : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20090709_044&kanaalId=774.

Ik kan er in komen. Het is me ook al overkomen. Groente en fruit zijn bijna altijd van mindere kwaliteit en de keuze is beperkt.

Maar persoonlijk krijg ik "la chiotte" wanneer ik de prijzen in vele restaurants en andere eethuizen vergelijk met de geboden "kwaliteit".

Politiek en koken : twee vakken waarvoor blijkbaar geen enkele ervaring meer nodig is.

Oh zeker, ik kan de lijst nog veel langer maken, maar laat mij het hierbij houden. Ik moet nog wat onderwerpen houden voor latere "posts".

1 comment:

lucullus said...

Er lijkt een omgekeerd evenredige verhouding te bestaan tussen het aantal kookprogrammas en de kwaliteit van het "voer" dat ons in de meeste zaken wordt voorgeschoteld.