Zonnepanelen

Ik ken een persoon die een passionele verhouding heeft met het idee om zonnepanelen op zijn dak te plaatsen : hij schijnt te denken dat dat de oplossing is voor een belangrijk deel van al zijn niet geringe moeilijkheden. Ik heb met hem al homerische discussies gehad want hij schijnt te geloven dat iedere goed gepresenteerde website die hemel en aarde belooft ook uitgaat van een bonafide aanbieder. En hij is nogal "dur de comprenure".

Speciaal voor hem : http://www.econoshock.be/2010/zonnepanelen-een-droominvestering/.

Ik hoop dat hij het artikel en de commentaren erbij volledig zal lezen en verwerken. Maar ik heb geen behoefte aan enige feedback terzake. Neen, dank U.

Over deze post zal er dan ook geen discussie gevoerd worden ; ik zal geen reacties aanvaarden, want - ik ken mijn pappenheiler - dan ben ik binnen twintig jaar nog bezig, hetgeen natuurlijk uitgaat van de riskante veronderstelling dat ik er binnen twintig jaar nog zal zijn.

Onrechtvaardig ? Niets van. De man kan zijn eigen blog of website opzetten ! En ik wens hem veel succes !

3 comments:

Anonymous said...

oke heb het begrepen!!
zal er niet meer over beginnen als ik bij u ben!!

Pablo Carpintero said...

Quod erat demonstrandum, of zo iets.

Anonymous said...

nederlands of flaams???