Tijdsbesef

De Standaard van vandaag blz 2 :

"Om halfnegen gisterenavond startten de topministers van de Vlaamse regering aan een nieuwe vergadersessie om het Oosterweeldossier te beslechten. De discussie verliep aartsmoeilijk."

De Standaard van vandaag blz 4 :

"De hele dag vergaderde minister-president ... met zijn vice-minister-presidenten .... en ..., aangevuld met vakminister .... en .... om de gordiaanse verkeersknoop in Antwerpen op te lossen." Ik heb de namen en affiliaties in het tweede citaat weggelaten omdat ik geen behoefte voel voor die dames en heren reclame te voeren. Nergens is er sprake van een eventuele onderbreking en hervatting van de gesprekken.

De verkeerssituatie in Antwerpen laat mij onverschillig - ik kom er bijna nooit - maar dat de kranten dagelijks dit soort informatie blijven leveren, dat gaat mijn petje te boven

No comments: