Hard maar hoffelijk

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/2462/Standpunt/article/detail/1082983/2010/03/22/219-versus-212.dhtml.

Hard maar hoffelijk, zo werd in Washington het cruciaal debat over de ziekteverzekering gevoerd, althans volgens de redacteur.

Dat komt voor mij als een grote verrassing : in de verschillende blogs die ik soms lees, zowel van "rechts" als van "links", zowel van republikeinse als van democratische oorsprong, waren schandalige ideologische en persoonlijke aanvallen schering en inslag. Grotesk, gemeen, bekrompen, kwaadaardig, kleingeestig en kwaadwillig zijn de woorden die bij mij opwellen. Een grote stinkende beerput !

Man, ben ik blij dat ik mij vergist heb : misschien kan een of andere lezer mij zo'n harde, maar hoffelijke, bronnen aanwijzen ?

1 comment:

Pablo Carpintero said...

En blijkbaar moet de bill toch nog weer naar de senaat (in tegenstelling tot wat de redacteur schrijft).