Besparingen

De mij totaal onbekende Belgian Entertainment Association (BEA) is bezorgd over het aangekondigde besparingsplan van de VRT, dat onder meer knipt in entertainment- en muziekprogramma’s op vrijdagavond.

Lees : http://www.standaard.be/meningen/forum/index.aspx?pagename=detail&forumid=1597278.

Ik heb met veel plezier de meeste lezersreacties gelezen, en ik wou dat ik de volgende zelf geschreven had :
"Laten we zo zeggen: ik heb er wél problemen mee dat naar die Vlaamse herrie geld van mijn belastingen stroomt. Muziek is ofwel goed, en dan verkoopt het zichzelf, ofwel slecht en dan moet het met alle mogelijkheden ... kunstmatig beademd worden om toch nog break even te draaien. Ik pleit voor natuurlijke selectie, alhoewel er dan inderdaad een paar Vlaamsche zangers hun carrière voor zover dat al iets voorstelt zullen moeten voortzetten op den dop."

Alleen is dat voor mij toepasselijk op méér dan de helft van alle VRT programmas.

No comments: