Wereldnieuws

Ik lees dat Tommeke weer naar Monaco gaat wonen.

Lees : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20100224_005.

Met de belastingen zal dat wel absoluut niets te maken hebben. Wat denk je wel !

En wie kan het in 's hemelsnaam schelen waar die artist, die hoogst waarschijnlijk al op zijn retour is, woont ? Mij in ieder geval niet.

Toch wens ik hem en al zijn mede artisten in het wielercircus een uitstekend seizoen toe, niet zozeer voor henzelf dan wel voor hun supporters, die blijkbaar zonder koers niet kunnen leven.

Panem et circenses. Zaterdag herbegint het weer ...

3 comments:

Anonymous said...

wel spijtig voor belgie!!
zijn belastingsgeld...

Anonymous said...

Good riddance !

Pablo Carpintero said...

Ik kan het niet laten. In De Standaard van vandaag spreekt ons aller Tommeke:

"Ik heb een hele winter kregelig gelopen omdat ik mijn appartement in Monaco van de hand heb gedaan Een blunder van formaat was dat."

En niet de enige, nietwaar Tommeke ?