Spoorbazen

Onze spoorbazen laten hun "licht" schijnen over de catastrofe in Buizingen :

-- "Zodra we de leiding over het spoor in handen kregen, hebben we onmiddelijk werk gemaakt van een eigen veiligheidssysteem."

Wat hebben ze dan vijf jaar lang gedaan ? Mooie stations gebouwd en voor de rest op hun handen gezeten ?

-- "Ik heb geen enkel moment gedacht aan mijn eigen positie. Mijn eerste gedachten gaan uit naar de slachtoffers en hun familie. Daarnaast stel ik alles in het werk om de situatie zo snel mogelijk recht te trekken".

Indien deze "top"man dit citaat werkelijk uitgesproken heeft moet hij toch eens goed nadenken. Persoonlijk vind ik de orde van zijn boodschappen schandalig.

Maar ja, "het spel om de zwarte piet door te schuiven van de treinramp van maandag in Buizingen, is volop begonnen."

Lees meer : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=NR2MBMG2&word=spoorbazen+pleiten+onschuldig.

Persoonlijk hoop ik dat deze "leiders" geen rustige nacht meer mogen kennen ...

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Het ontslag van minister Inge Vervotte zou een zeer sterk signaal zijn : en ze heeft ooit al voor veel minder ontslag genomen !