Taxi!

Op Gentblogt.be vond ik een pareltje over een taxichauffeur : zie http://www.gentblogt.be/2009/12/29/taxi.

De gedienstige man werkt dus nog altijd. Ik ken hem behoorlijk goed want hij heeft me dikwijls naar Zaventem gevoerd en daar afgehaald.

En blijkbaar vertelt hij nog altijd dezelfde, al dan niet licht gepeperde verhalen : dat hangt er van af hoe hij zijn klanten inschat. Want mensenkennis heeft hij. En hoewel hij steeds dezelfde verhalen vertelt wordt hij geen ogenblik vervelend.

Zonder meer een uitstekend vakman. Misschien heeft hij zelfs het artikeltje in Gentblogt geïnspireerd ! De dame heeft zijn nummer bewaard en houdt het ter beschikking van geïnteresseerde Gentenaars. Nee, dank je, ik heb het ook : al jaaren !

1 comment:

Pablo Carpintero said...

En ik ben blijkbaar niet de enige die hem herkend heeft !