Excuses

Mijn kwaliteitskrant wijdt een (veel te) groot aantal vierkante centimeters aan de chef van een mij onbekend restaurant uit een mij onbekend TV programma die een mij onbekende ober om een mij onbekende reden op een onbetamelijke manier voor de cameras ontslagen zou hebben.

Voor wie er zo nodig meer wil van weten, zie : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=KO28S9IG&word=claudio.

Half politiek correct Flaanderen, dat blijkbaar weet waarover het gaat, staat al op zijn achterpoten te dansen en te briesen van verontwaardiging.

De titel van het "werkstuk" in de krant is een uitspraak van de chef : "Ik wil me excuseren voor de hele wereld". Arme jongen, waarom niet direct voor het hele heelal ?

Wat een zelfoverschatting ! Maar dat schijnt zo stilaan een Flaamse karaktertrek te worden ; zie de slimste man ter wereld en andere ongein.

Een typische toepassing van het QPPS - quality paper pollution syndrome ?

No comments: