Succesformule

De algemeen directeur van Boek.be over de zoveelste pennevrucht van onze Flaamse sexuologe-boekdiva-zakkenvrouw :

"Ze heeft voor- en tegenstanders, maar vriend en vijand zullen het erover eens zijn : Goedele Liekens heeft veel taboes helpen doorbreken. Niemand schaamt zich om haar boeken op tafel te leggen".

Hola, wacht even : ik ben noch vriend, noch vijand. Daarvoor is ze in mijn leefwereld niet belangrijk genoeg. Maar ik zou haar boeken zeker niet op mijn tafel willen, zelfs niet in mijn papiermand of mijn vuilbak.

Tussen haakjes : mijn "kwaliteitskrant" schuift steeds sneller weg op een met bruine zeep ingesmeerde helling naar de onbenulligheid en naar de status van boulevardblad. Het behoorlijk lang artikel over het zoveelste boek van de diva wordt ook uitvoerig geillustreerd met nogal onnozele fotos, onder meer van een origineel handdoekenrek.

Zie : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=K42G80A2.

Denkt de redactie echt dat ze de concurrentie met "Dag Allemaal" en andere "Familie" verschijnselen aankan ?

No comments: