Okegem

Het genealogisch deel van mijn blog lijkt zo goed als afgestorven, maar mijn passie is het niet. Ik word nog steeds geremd door mijn oogproblemen en nu ook door de afwezigheid van mijn desktop die zich al een paar weken op intensieve bevindt. Al mijn gegevens staan op de harde schijf van die pc, maar, geen paniek, er is niets mis met de harde schijf zelf en ik heb ergens een back-up.

Toch wat nieuws tussendoor. Op vraag van de heer Van Isterdael, voorzitter van de Heemkring Okegem, pleegde ik een artikel over stamboomkunde. Het werd gepubliceerd in "Mededelingen Heemkring Okegem" 34ste jaargang, nr 3 2009, blz 73 tot 80.

Een jaarabonnement op deze interessante publicatie kost de astronomische som van 4 €, vier euro, te storten op rekeningnummer 850-8193434-36 van Heemkring Okegem.

Van harte aanbevolen !

7 comments:

Anonymous said...

nu doe je gesponserde leclame op uwe blog!!!!

Anonymous said...

bedoelde reclame

pablo c said...

Niet gesponserd en niet betaald, meneer Wijs Neus.

Anonymous said...

kunt ge nu wel zeggen!!
geloof er niets van!!
eenmaal een zak(k)enman,
altijd een zak(k)enman!!

Guy said...

Goed artikel én goede gratis publiciteit voor Okegem. Laat die "anonieme" maar lullen! Bedankt Paul én blijf maar "contreir" verder doen!

Anonymous said...

hella daar in okegem op gemak he!!
tot binnenkort misschien...

Pablo c said...

Hallo Guy,

ik heb minstens één familielid - zijn voornaam begint met een D - die het verschil niet kent tussen een chat en een blog. Het weze hem vergeven.