Paul Timmermans

Het is niet de eerste keer dat ik zie dat een naamgenoot van mij soms reageert op artikels op De Standaard website, en daar standpunten inneemt die niet altijd de mijne zijn. Dat is natuurlijk zijn volle recht. In het hieronder vermelde voorbeeld lopen onze meningen trouwens niet echt uiteen, maar dat is vroeger wel eens anders geweest.

Een recent optreden van dien naamgenoot is te vinden op : http://www.standaard.be/Meningen/Forum/Index.aspx?pageName=detail&forumId=1103095#debat-meest-recent.

Heel lang geleden, toen ik soms ook reageerde op de website van de krant, had ik - om misverstanden te voorkomen - mijn naam vervolledigd als Paul E Timmermans.

Ik schrijf nu geen reacties meer op die website ; daarvoor gebruik ik deze blog. Maar bij de éne recente uitzondering was de E in mijn naam weer verdwenen.

Daarom wil ik er toch nogmaals op wijzen dat ik niet de enige Paul Timmermans ben die hier rondloopt !

Diegenen die mij echt goed kennen denken nu misschien "Gelukkig maar !"

1 comment:

Pablo Carpintero said...

De "E" is ook van de registratiefiche bij De Standaard verdwenen. Ik heb de fiche niet opnieuw aangepast omdat ik die toepassing toch niet meer gebruik.

En mijn naamgenoot heeft zeer zeker een ander e-mail adres ; dus kan er bij de krant zelf geen werwarring bestaan tussen de twee (of meer ?) naamgenoten.