In the meeting of great minds

Ik kocht juist een laptop met Windows XP omdat ik Bill Gates en zijn ganse cinema niet vertrouw met hun "fuite en avant" : vernieuwing om de vernieuwing. Geplande veroudering - het geleerde stadhuiswoord ontsnapt mij even - heeft al mega fortuinen opgebracht. En het was niet echt gemakkelijk om nog een laptop met XP te vinden. Gelukkig heb ik twee zeer betrouwbare vrienden en consulenten in Antwerpen, want voor informatica (en voor vele andere domeinen) ben ik een absolute nul.

En wat lees ik nu in de krant : "Windows Vista krijgt klappen van Olympisch Comité.
De organisatoren van de Olympische Spelen in Peking laten hun pc's draaien met Windows XP omdat het nieuwe besturingssysteem nog niet betrouwbaar genoeg zou zijn."

Dat ze nu nog eens kwaad spreken over de Chinezen en over dr. Rogghe's club !

2 comments:

Zimbob said...

Ik kan een hele polemiek onder computerliefhebbers starten met slechts één woord:
Apple.
(PS: London vanaf morgen)

Lebbercherrie said...

Met alle chinezen, maar niet met den dezen!

Groot gelijk, Pablo, groot gelijk.