Oprah

Een orang-oetan (of zo iets, in ieder geval een pongo) wordt vriendjes met een hond en mag naar de Oprah show.

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/994/stand-der-dingen/article/detail/854590/2009/05/14/Orang-oetan-wordt-vriendjes-met-hond-en-mag-naar-Oprah.dhtml.

Eindelijk nog eens een paar perfect aangepaste gasten voor het circus van deze - in mijn ogen - totaal overroepen en schandalig overbetaalde, maar politiek correcte presentatrice.

Maar het plebs smult ervan, and this is America. Business is business and the show must go on !

5 comments:

pablo said...

Met alle respect voor de aap en de hond, dat spreekt vanzelf.

piet snot said...

Moeten we Gaia niet verwittigen ? Hopelijk overleven die beestjes de ervaring.

Pablo Carpintero said...

I may live to regret this post about the ape and the dog.

I just discovered the previous reaction. I was going to delete it because I am too lazy to read it. What cannot be said in a few sentences generally is not the truth.

But for the time being, I'll leave it be as an illustration of the true sense of "ranting".

But be warned : this is the first and only reaction of this kind I will tolerate.

If there is more of it out there : no, thank you.

Pablo Carpintero said...

And if you feel so strongly about it, how about giving a name ?

Pablo Carpintero said...

De vorige twee reacties kunnen eigenaardig overkomen. Dat komt omdat ik ze schreef in reactie op een 24 bladzijden lange jeremiade -nee, ik wist ook niet dat je zo'n lange reacties kan plaatsen - die ik eerst niet wou verwijderen maar die ik bij nader inziens dan toch maar gewist heb.

Het ging onder andere over de invloed van de hebzucht op maatschappij en economie - op zichzelf een uiterst boeiend onderwerp - maar de schrijver (schrijfster) die ik ergens in Ohio gesitueerd heb, vond het nodig het betoog voortdurend te doorspekken met vulgaire en soms crapuleuze scheldpartijen en persoonlijke aanvallen op tientallen personen. Toen ik dat bij een snel overzicht vaststelde heb ik het bericht toch maar gewist.

Ik heb wel een papieren copie gemaakt ; te bewaren in "absoluut onvoorstelbare ravings en rantings". Maar ik zal wel de enige zijn om ervan "te genieten".

Brrr.