Jeans

"De jeansbroek mag dan al 135 jaar bestaan, ze was nooit zo populair. 98 procent van de Vlamingen draagt ze regelmatig."

Zie : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=8Q1UMDKM.

Nogmaals : statistieken, statistieken, maar toch.

Eén enkele keer - en ik bedoel één keer ; ik schrijf geen hollands - heb ik in een kledingzaak een paar seconden lang een jeans geprobeerd. Ik heb er nooit een bezeten, en ik zal er nooit een kopen of dragen, omdat ik niet graag incomfortabel gecartonneerd schuurpapier draag, dank je. Daarenboven haat ik uniformen en uniformiteit. Maar dat is mijn uiterst persoonlijke mening.

En toch ... ik heb altijd al geweten dat ik een zeer uitzonderlijk specimen van het menselijk ras ben : "nen echte contrairen" ; dat is hierbij dan nog maar eens bewezen. Ahum !

No comments: