Trieste clown

Mijn lezers weten dat ik geen fan ben van Yves de geitenboer. Maar ik zal nooit begrijpen waarom de media nog maar eens die trieste clown Nigel Farage op het voorplan moeten brengen. Ik zou zowaar sympathie gaan krijgen voor onze ontslagnemende premier.

Lees :
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/Wetstraat/article/detail/1130060/2010/07/07/Nigel-Farage-tegen-Leterme-Uw-land-staat-op-de-rand-van-een-breuk.dhtml.

Die man is een levend voorbeeld van de slechtste excessen in de Britse samenleving. Of nee, ik bewijs hem veel te veel eer door over "slechtste excessen" te spreken. De domste excessen, ja ! Dumb, dumber, dumbest.

Het kan zijn dat België niets betekent voor dat criticasterke ; dat manneke betekent ook totaal niets voor ons. Zelfs bij ons zou het moeilijk zijn om een politicus van zijn bedenkelijk kaliber te vinden. Nou ja, één of twee namen komen bij mij op, maar meer niet.

No comments: