Klantvriendelijkheid

Lees : http://www.dewereldmorgen.be/blog/luc/2010/07/30/uw-aanrekening-voortaan-e-mail.

Er is altijd een laatste mogelijkheid : van leverancier of provider veranderen, maar dat helpt niet echt, ze zijn allen in hetzelfde bedje ziek. Voor het overgrote deel van de aanbodzijde is de klant spijtig genoeg niet meer dan een noodzakelijke rem op de winstmaximalisatie.

Ons vrije marktsysteem is een absurditeit : zonder consumenten kan het niet draaien, en de consumenten worden om kostenbesparende redenen zoveel mogelijk uit het "productieproces" gestoten en geweerd.

En wie betaalt ? De staat - dus jij en ik.

Ik kan er niet bij dat zovele mensen dat nog altijd niet begrepen hebben !

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Hier en daar nog een idee in : http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2010/07/30/wanneer-het-geld-halen-waar-het-zit.

Pas op, niet alle deelnemers aan dat debat zijn grote lichten, verre van ...