Pijnlijke mijmeringen ...

-- Door toedoen van de perfiede leiders van de Flaamse confederalisten-separatisten van het NVA, hun legioen valse profeten en hun rampzalige nalopers bestaat de kans dat ik mijn vaderland op hoge leeftijd nog als politiek banneling zal moeten verlaten. Geen haar op mijn kale hoofd denkt eraan te blijven wonen onder het regime dat men van die mensen kan verwachten.

Mijn vrijheid is mij lief : en zeker mijn vrijheid om er andere maatschappelijke meningen op na te houden dan een ander. Voorlopig is dat nog geen misdaad.

Ik richt een (hopeloze) noodkreet aan de kiezers van dit land : mensen, denk toch goed na wat jullie op 13 juni gaan veroorzaken !!! Laat jullie afkeer van de andere toverdoktoors-pottenbrekers-politici er niet toe leiden jullie stem aan dit gevaarlijk soortement staatsbrekers te schenken, want jullie komen van de regen in de drop - nee - in een orkaan terecht.

-- En door toedoen van onze toch zo aan hun klanten - maar nog meer aan hun eigen portefeuille - toegewijde banksters bestaat de kans dat ik dat avontuur op hoge leeftijd ook nog zonder één eurocent zal moeten ingaan.

Zij stelen mijn land en verkwisten mijn centen. Van dit soort stof zijn mijn nachtmerries gemaakt ...

3 comments:

Pablo Carpintero said...

De leider van de NVA waarschuwt voor een nieuw cordon.

Dat is niet democratisch, maar het einde van België trachten te bereiken met indirecte, slinkse en achterbakse middelen tegen de grote meerderheid van de bevolking in is dat nog veel minder.

Anonymous said...

Zuid Afrika in de tijd van de apartheid : volk, ras en taal.

Volk en taal "hebben" we al. Is dat ons ideaal ?

Beurk ...

Pablo Carpintero said...

Ik denk altijd aan Lille als uitwijkmogelijkheid. Maar eigenlijk zijn Ellezelles, Mont de l' Enclus, Anvaing of Enghien al ver genoeg ...