Facebook Timmermans

Ik heb me zo juist in een vlaag van lichte waanzin aangemeld op http://www.facebook.com/group.php?v=wall&viewas=0&gid=44894058907.

Zodoende vertrappel ik weeral een principe (te weten : Facebook ? Jamais !!), maar alla, alleen stomkoppen veranderen niet van mening - dat zegt men toch. Ik heb er al een "oude" bekende ontmoet, maar voor de rest is de site er nog maar eens een bewijs van dat de naam behoorlijk verspreid is en dat het dragen van dezelfde naam absoluut niet inhoudt dat de ene naamdrager met de andere verwant is. Alhoewel, in de zeer lange termijn zijn alle mensen verwant met mekaar ...

In de mate van het mogelijke zal ik graag mijn gegevens delen met belangstellenden. Hierbij moet ik melden dat voor mijn eigen familienaam de gegevens die ik verzameld heb nog verre van volledig zijn, zelfs voor de regio die mij speciaal interesseert. Andere takken van mijn stamboom zijn veel verder ontwikkeld.

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Ik krijg al een "les" in statistiek bij mijn eerste tussenkomst ...

Pablo Carpintero said...

En mijn tikfouten worden - terecht - ongenadig verbeterd !