Fora

Vroeger voelde ik soms de onstuitbare drang om deel te nemen aan de fora op De Standaard website. Daar waren nadelen aan verbonden : soms werd de reactie niet opgenomen - men mocht niet té critisch zijn over het dagblad zelf ; soms kwamen er zeer onaangename of zelfs ongepaste reacties, waarop ik dan weer wou reageren ; en altijd moest ik minstens een minimale redenering neerpennen over hoe en waarom. Daarenboven was het niveau van die fora nogal eens "à ras des paquerettes".

No longer !

De vier vragen van vandaag met mijn korte en bondige reacties :

.. Is euthanasie (g)een heldendaad ? Geen.

.. Moeten we de Olympische Spelen boycotten ? Zeker en vast.

.. Blijven we de werken van Claus lezen ? Never did, never will.

.. Is de hervorming van de voetbalcompetitie een goed idee ? I couldn't care less.

Verdorie, nu staat de naam van die vermeende half-god toch noch op mijn blog, terwijl ik hem in alle stilte wou voorbijgaan. Maar ja, men kan niet alles hebben.

1 comment:

Pablo Carpintero said...

Zoals te vrezen was is daar ook minstens één héél klein mannetje aan het woord gekomen op die viering van die vermeende half-god. Gelukkig heb ik dat niet gezien, maar wel gelezen.