Nachtmerries

-- Mijn grootste nachtmerrie : oud en hulpbehoevend worden. Wanneer ik "mijn plan niet meer kan trekken" hoeft het echt niet meer ... en de klok tikt onverbiddelijk. Niettegenstaande alle goede zorgen van de bevlogen werknemers en vrijwilligers lijkt een bejaardentehuis of een seniorerie voor mij de hel op aarde. Bejaarden mogen blijkbaar niet vrij meer over hun tijd beschikken, ja misschien zelfs geen vrije wil meer hebben.

Uit de krant : "De bejaarden moeten 's middags koffie komen drinken in de living. Het is de bedoeling dat ze contact leggen met de anderen. Maar sommigen zijn te oud en te ziek. " En zij die te a-sociaal zijn ? Geen koffie !

Brrrrrrr ....

-- Een Gents "auteur" vindt het eurosong "lied" debiel en achterlijk. Ik heb het zelfs niet gehoord - ik heb wel betere dingen te doen, maar de commentaar in de krant was voldoende. Die ganse eurosong bedoening is debiel en achterlijk. Nooit gedacht dat ik het ooit nog eens zou zijn met dat individu.

2 comments:

Anonymous said...

Ook pdw heeft een snedige commentaar over dat eurosong gezeik. Zie : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=5K1P6CQS.

Pablo Carpintero said...

Ik zie me al zitten mokken op mijn kamertje met een zelfgebrouwen potje Nescafe decaf. Liever dat dan braafjes in het salon gaan zitten en pootjes geven.

Brrrr ...