Crisis ? Allez zeg !

Wie het titelblad van De Standaard van deze morgen bekijkt zou zowaar gaan geloven dat ze gisteren mijn blog gelezen hebben ; maar het zal wel zijn omdat Greenspan, de man met kilo's boter op zijn hoofd, ongeveer hetzelfde verteld heeft zeker ?

Moest ik in Greenspan's schoenen staan ik zou mijn hoofd niet meer durven rechten en zeker geen verklaringen meer geven. Maar ja, wie ben ik ? En vele van de kerels - bankiers, staatsmannen, "grote" professoren, enz - zijn zo bezeten van hun eigenwaarde dat ze zelfs de waarheid niet meer kunnen zien.

Zie : http://www.standaard.be/Krant/Beeld/.

Een bijkomende vraagje : wat is het belangrijkst voor die "gedreven" mannen : een plaats(je) in de geschiedenisboeken of een nuttige bijdrage aan de maatschappij waarin ze leven ? Is dat een gemene vraag ? I don't think so.

No comments: