Ontevreden Turken

Ik had gehoopt met iets anders te kunnen herbeginnen maar dit valt als eerste in het oog :

"Ontevreden Turken krijgen eigen kliniek - Signaal voor Nederlandse gezondheidszorg".

Lees :
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=I02VMAEP.

Waarom keren de Turken die hier toch zo ontevreden zijn dat ze zich niet kunnen of willen aanpassen dan niet voorgoed terug naar hun vaderland ?

Ik denk dat een aanzienlijk deel van onze politiek incorrecte bevolking nog bereid zou zijn een terugkeerpremie te betalen ook.


Maar dat is natuurlijk weeral een racistische opmerking, want ik moet me wel aanpassen in mijn eigen land !

2 comments:

Pablo Carpintero said...

Heel terecht lees ik ook : "Zorg moet in functie staan van de ziekte en niet in functie van de etnische afkomst van de de papiënt."

Pablo Carpintero said...

Voor de rest kunnen de Turken wat mij betreft zich laten verzorgen waar ze willen en door ze willen zolang dit onze ziekteverzekering geen cent méér kost.

Alhoewel, een teken van integratie zal het nooit zijn zolang ze voor verzorging terugtrekken naar hun heimat.