Naamgenoot

In de lezersreacties op http://www.standaard.be/meningen/forum/index.aspx?pagename=detail&forumid=1457286 zie ik dat er weer een naamgenoot van mij aan het werk is.

Het is niet de eerste keer dat ik dat opmerk en het zal waarschijnlijk wel meer gebeuren zonder dat ik het weet, want zo frequent lees ik die commentaren nu ook weer niet : het moet al "lukken" dat een artikel mij genoeg interesseert om de bijbehorende commentaren door te nemen.

Ik heb een courante naam en al mijn naamgenoten hebben het volste recht om voor hun mening uit te komen. Maar ik zou niet graag hebben dat sommige lezers gaan extrapoleren en een bepaald persoon - in casu mezelf - onder die meningen gaan schuiven.

Met de meningen van mijn naamgenoten heb ik totaal geen uitstaans.

3 comments:

de grappigste vd familie said...

haa... ik dacht al dat gij da altijd waart!!!

pablo said...

De grappigste ? Dat is jouw mening !

de grappigste vd familie said...

mee mij kunde lachen hé...