Kwaliteitskrant ?

Met alle respect voor de slachtoffers en hun familie, maar zeven bladzijden "informatie" over een dubbele moord is zeven maal te veel. Te weinig relevante feiten en te veel stemmingmakerij en ge-interpreteer, inclusief een commentaar dat soms op het randje van de hypocrisie balanceert.

Dat alles laat mij een licht wrange smaak in de mond. Om de verschrikkelijke feiten en om het zure media-slaatje dat er weer uit geslagen wordt.

Sta ik daar alleen mee ? Ik denk het niet.

Triest, in triest.

4 comments:

Pablo Carpintero said...

Ik had nooit ofte nooit gedacht dat ik dit ooit uit mijn pen (klavuer) zou krijgen, maar voor één keer ben ik het volmondig eens met Bertje.

Lees : http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/article/detail/1051966/2010/01/10/Anciaux-haalt-zwaar-uit-naar-media-in-dubbele-moord-Halen.dhtml.

Pablo Carpintero said...

Nog wat over nagedacht.

Maden ? Neen ! Hyenas !

pablo said...

De "baas" van De Standaard kan de commentaar van Bertje absoluut niet pruimen en noemt het een triest pamflet.

Maar zijn eigen wederwoord :
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=1P2KJ0K9
overtuigt mij voor geen meter.

Anonymous said...

Ten gronde slechts één opmerking :

spijtig dat we geen vergeetputten meer gebruiken waar we dat monster in kunnen gooien : eten en drinken zijn overbodig !