Juist ja

Uit De Standaard van vandaag :

"Jongeren worden meter van een bos"
En waarom geen peter ? Omdat mevrouw de minister het zo gezegd heeft ?

"Fraude internetbankieren blijft beperkt"
Hoe zo ? Hadden jullie een andere boodschap verwacht ?

"Zegegevoel en trots bij Fortis na succes bod"
"Veel bittere tranen" komen misschien later ... want hoeveel fusies lukken echt ? En menig werkgever van de vroegere ASLK voelt zich nog steeds niet "Fortis". Ik maakte indertijd iets gelijkaardigs mee - een identiteit afleggen die je al 30 jaar draagt is niet zo eenvoudig, zeker wanneer de veroveraar uit het buitenland komt. (EG ? Laat me lachten). Maar ja, het is waarschijnlijk om die reden dat oude zakken enz ...

"Anciaux woedend over 'misbruik autisme' "
Wordt het niet hoog tijd dat iemand deze man leert dat het in bepaalde omstandigheden beter is zijn klep te houden ? Je kan niet tegelijk minister en oppositielid zijn. Hoewel ... wanneer ik kwaad ben kan ik ook moeilijk mijn klep houden, maar ik ben geen minister.

3 comments:

Pablo Carpintero said...

En ik heb er nog een paar steengoeie laten passeren omdat ik niet aan partijpolitiek wil doen.
En neen, dat geldt niet voor Bertje.

Anonymous said...

haha, leuke manier van berichtgeven.

En dat van je klep niet houden, is dat enkel als je kwaad bent?

Grapje. Stay contrarian.

Pablo Carpintero said...

I stand corrected ...