Licht gestoord ?

Na een kort verblijf in het buitenland zit ik weer aan mijn PC. Blijkbaar is er niets veranderd, zeker niet ten goede. Alhoewel : een van de politieke Bartjes die ik niet kan uitstaan, schijnt van het toneel verdwenen te zijn na de pandoering die zijn partij gekregen heeft. Uiterst verdiend ten andere - de verdwijning bedoel ik dan. Spijtig dat een ander Bartje het zo goed deed ...

Verder lijkt de website van De Standaard nog altijd even onbetrouwbaar, onregelmatig en traag ;

-- vindt de voorzitter van Unizo dat de ondernemingen de grootste slachtoffers van de crisis zijn (http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=D52BDLBJ). En de werklozen dan ? Quantité négligeable zeker ? Dat zijn we het best gewoon ... ;

-- en wil een of andere Flaamse politieker dat de eed van trouw aan de koning afgeschaft wordt (http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF20090614_003).

Kortom, kleinzieligheid blijft alom troef : Flaanderen op zijn best.

Toch heeft de Flaming nog maar eens bewezen dat hij erom schreeuwt aan het lijntje gehouden te worden met valse of lege beloften - zie het aantal voorkeurstemmen van een genaamde Guy, maar hij is blijkbaar niet de enige ...

Misschien moet ik toch maar definitief naar een of andere uithoek van Frankrijk verhuizen. Een week zonder Flaamse kranten en zonder nieuws lijkt wel het paradijs op aarde.

No comments: