De zee klotst voort ...

Mijn krant weet dat de zee nergens zo smerig is als bij ons.

Lees : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=6T2BF3BM.

Nog maar eens een lijstje, maar goed voor mij, want ik heb een bloedhekel aan de zee. Ik heb die eindeloze plas altijd al gehaat en ik vind er niets aan. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt op vakantie te gaan aan de zee, of er zelfs maar te gaan wandelen. Brrr.

Dus blijkt nu dat de zee nergens zo smerig is als bij ons. Dat zal nog wel voor andere onderwerpen dan de zee gelden zeker ?

3 comments:

Pablo Carpintero said...

Verleden week nog reed ik over de snelweg langs de Middellandse zee, richting Montpellier.

Zo zie ik de zee (om het even welke zee) het liefst : van op afstand.

Anonymous said...

Agorafobia ?

Zimbob said...

Je kan ze ook in flessen kopen hoor, onder de naam "Maes".