En avant la musique !

"Ex-premier Yves Leterme sluit een nieuw premierschap niet uit. Dat zei hij donderdag in een interview met de West-Vlaamse regionale zender Focus/WTV. 'Ik sluit niet uit dat ik ooit nog premier word. Alleen stel ik vast dat een aantal dingen mij door sommige mensen gewoon niet gegund worden. Maar ik zet door', aldus Leterme. Hij zei ook dat hij de staatshervorming er nog altijd door wil krijgen."

Lees : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF19032009_080 en http://www.lesoir.be/actualite/belgique/leterme-n-exclut-pas-un-2009-03-19-696764.shtml.

Ik had nochtans altijd gedacht dat die man weinig of geen gevoel voor humor had.

Maar in dit landje is niets onmogelijk. Ik kan dus alleen maar hopen dat ik binnen enkele maanden of jaren niet groen zal lachen.

3 comments:

Anonymous said...

Moeilijk te verteren :

1. mensen die zichzelf te ernstig nemen ;

2. mensen die zichzelf - in het diepst van hun gedachten - onmisbaar vinden, zoals daar zijn : geassorteerde zakkenmensen en vele politici.

Anonymous said...

Er zijn zo van die egocentrische, kleinzielige, altijd onschuldige revanchisten. Nee, ik noem geen namen ... Er zijn er veel te veel, maar sommigen kunnen veel meer schade toebrengen dan anderen.

Pablo Carpintero said...

Deze commentaar is niet van mij maar van een partijgenoot van Y. L. In De Standaard van vandaag, blz. 2 :

"Ten gronde is die" - Guy Verhofstadt - "minstens even verantwoordelijk voor de huidige mailaise, maar tegenover diens plotselinge imago van staatsman staat onze verkrampte rancuneuse ex-kopman, die wild om zich heen slaat."