Ex bijna

Ik heb tot nu toe gezwegen over onze ex-bijna-eerste minister. Dat was niet gemakkelijk, maar ik ging er van uit dat niemand echt geïnteresseerd was in mijn - zeer negatieve - mening over dat stemmenkanon. Maar wat hij nu uitgehaald heeft loopt echt de spuigaten uit.

Uit De Morgen :

"De RTBF is een zender met een eigen politieke agenda, het is een relict uit het verleden." Dat zegt voormalig formateur Yves Leterme. "Weten jullie hoe men de RTBF ook wel eens noemt? Radio Mille Collines". Radio Mille Collines is de Rwandese radiozender die tijdens de genocide opriep tot haat en geweld tegen de Tutsi's.

Het eerste deel van zijn zin is nog te verteren, maar het tweede totaal niet. Die vergelijking is onvoorstelbaar gemeen en dom. Dat is laag bij de gronds naschoppen.

Wij hebben de "staatsmannen" die wij verdienen. Arm Vlaanderen !

5 comments:

Anonymous said...

Hij heeft zijn naam niet gestolen alleszins.

Anonymous said...

Volgens een partijlid van Leterme, beroemd om zijn NMBS-avonturen, zouden de RTBF-journalisten Leterme willen kapotmaken.
Is dat dan nog nodig ? Ik vind dat hij zelf aardig zijn best doet !

Anonymous said...

Er komen dus geen excuses. Geen probleem. Voor mij is alles wat helpt om die heer uit de Wetstraat 16 te houden een positieve evolutie.

Anonymous said...

Bonjour à toutes et à tous.
J'ignorais que j'avais encore de la famille.

Anonymous said...

Le gaffeur s�riel, hihihi !!