Vox populi

Groot alarm aan de Reyerslaan rond een radiozender die ik, bij mijn weten, nog nooit beluisterd heb, maar dat is geen drama, want ik behoor niet tot zijn doelgroep.

Maar in een venijnig zinnetje komt de ministeriële alwetendheid, of is het journalistieke betweterij en oppervlakkigheid, nog maar eens naar boven : een naamsverandering is voor onze minister van media, lid van een minuscuul partijtje met overmatige invloed, geen probleem.

Ik citeer (de krant) : "Radio 3 is destijds ook getransformeerd naar Klara, dit tot ieders voldoening". In mijn woordenboek betekent ieder nog altijd iedereen. Mijn mening werd nooit gevraagd en ik vind Klara slechts een magere schaduw van wat Radio 3 ooit was, maar ja, politici en journalisten leven van veralgemeningen - die maken het leven toch veel eenvoudiger ?

No comments: