Blablabla

-- Tommeke is nog maar eens boos, maar niet op zichzelf, wat dacht je wel.

Lees : http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=JO214CRC&ref=front.

Jaja Tommeke, Tommeke toch, het is "ambetant" wanneer het niet meer wil lukken nietwaar ?


-- In De Standaard van vandaag staat een artikel van de mij totaal onbekende Sam De Graeve over een recent kerkbezoek. Ik heb de spijtige, en eigenlijk totaal mitsplaatste neiging om alles wat de krant over dat onderwerp publiceert te lezen. Zoals meestal was het ... verloren moeite en verloren tijd. Ik zal dan ook geen link naar dat gedrocht publiceren. Wie het wil lezen zoeke het maar op.

Ik raad die heer ten sterkste aan van die archaïsche, nee, achterlijke plaatsen weg te blijven, want wat kan een zinnig, politiek correct en postmodern man in een kerk te zoeken hebben ?

Hij had zichzelf, zijn "Zoon", mij, en waarschijnlijk de meeste andere lezers van zijn artikel een dienst kunnen bewijzen door zijn, toch niet zo originele, inzichten voor zichzelf te houden.

Maar zo zijn er wel meer, of niet soms ?


-- In dezelfde krant staat ook een grote kleurenfoto van de glunderende top van Fortis die op 6 augustus 2007 uit een helicopter stapte nadat de algemene vergadering de fusie met ABN Amro had goedgekeurd.

Ik ben zéér hevig geschrokken bij de gedachte die mij - bij het zien van die foto - door het hoofd flitste. Jakkes !!!

2 comments:

Anonymous said...

Allez, allez, un peu de sérieux. Waar zouden ze al die helicopters vandaag gehaald hebben ?

Anonymous said...

aï, aï, lees vandaan in plaats van vandaag. Sorry.