For lack of equipment, there will be no update of this blog for eight to ten days.

7 comments:

Anonymous said...

well done !

Anonymous said...

ER ZIJN NOG MENSEN DAT GEEN ENGELS VERSTAAN!!
is dit een blog van in oost vlaanderen??of is het een blog uit engeland of iets dergelijks???
vreemdelingen buiten zeggen ze (leve vb),maar gebruiken wel een vreemde taal!!
grtjes van een (nederlandstalige) vlaming.

Anonymous said...

groot gelijk heb je!!!

leve vlaanderen...
(en nederlandstalige mensen)

Lebbercherrie said...

Er zijn nog mensen DIE geen Nederlands kennen ook, precies. En DIE niet te bang zijn om hun naam achter te laten. Zoals ik. Trek zelve uwe conclusies,...indien dat gaat...NEDERLANDSTALIGE vlaming, is dat als een FRANSSPREKENDE waal of een ENGELSSPREKENDE Cockney?

Pablo Carpintero said...

Dank je Lebbercherrie - ik had het niet beter kunnen schrijven. Mijn eerste reactie was om deze reacties, die meer zeggen over hun schrijver dan over mijn blog, te verwijderen. Maar ik laat ze staan als "testimony" van een bepaald soort denken ... en schrijven.

Pablo Carpintero said...

Nog wat. Behalve in woorden ben ik een vredelievend man. Maar wie mij verdenkt van sympathie voor de zwarte bende van "Vlaanderen eerst" zou nog wel eens in aanraking kunnen komen met een minder aangename blogmaster.

Lebbercherrie said...

Right on, Pablo, right on.